Käsitteen tiedot
Käytettävä termi

Versio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
Määritelmä
- Različite mjere koje se poduzimaju radi otkrivanja, predviđanja ili poticanja potreba potrošača, te potom prilagođavanja proizvodnje i plasmana.
Yläkäsite
Ohjaustermit
- 
                                                                 
                     teorija obrade tržišta teorija obrade tržištaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
Versio
- n/a
Notaatio
- 3205
Muunkieliset termit
- 
                 teoria e marketingut teoria e marketingutVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 albania 
- 
                 теория на маркетинга теория на маркетингаVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 bulgaria 
- 
                 theory of marketing theory of marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 englanti 
- 
                 mercadotecnia mercadotecniaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 espanja 
- 
                 marketing marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 mercadeo mercadeoVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 marketing marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 hollanti 
- 
                 marketingtechniek marketingtechniekVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 teoiric na margaíochta teoiric na margaíochtaVersio: 4.14 Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 2021-08-03 iiri 
- 
                 marketing marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 italia 
- 
                 elementi di marketing elementi di marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 piano di marketing piano di marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 tecniche di marketing tecniche di marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 μάρκετινγκ μάρκετινγκVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 kreikka 
- 
                 αγοραλογία αγοραλογίαVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 εμποριολογία εμποριολογίαVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 tirgzinības teorija tirgzinības teorijaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 latvia 
- 
                 rinkodaros teorija rinkodaros teorijaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 liettua 
- 
                 теорија на маркетинг теорија на маркетингVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 makedonia 
- 
                 teorija tal-kummerċjalizzazzjoni teorija tal-kummerċjalizzazzjoniVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 malta 
- 
                 marketing marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 portugali 
- 
                 teoria marketingu teoria marketinguVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 puola 
- 
                 mercatique mercatiqueVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 ranska 
- 
                 marchéage marchéageVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 marketing marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 teoria marketingului teoria marketinguluiVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 romania 
- 
                 marknadsföringsteori marknadsföringsteoriVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 ruotsi 
- 
                 Marketingtheorie MarketingtheorieMuokkauspäivä: 2022-10-18 Versio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 saksa 
- 
                 теорија маркетинга теорија маркетингаVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 serbia 
- 
                 теорија истраживања тржишта теорија истраживања тржиштаVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 teória marketingu teória marketinguVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 slovakki 
- 
                 teorija trženja teorija trženjaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 sloveeni 
- 
                 markkinoinnin teoria markkinoinnin teoriaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 suomi 
- 
                 markedsføringsteori markedsføringsteoriVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 tanska 
- 
                 marketingteori marketingteoriVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 marketingová koncepce marketingová koncepceVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 tšekki 
- 
                 marketingová teorie marketingová teorieVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 teorie marketingu teorie marketinguVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL Luontipäivä: 1995-10-02 
- 
                 marketing marketingVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 unkari 
- 
                 turundusteooria turundusteooriaVersio: n/a Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL Luontipäivä: 1995-10-02 viro