Käsitteen tiedot
Käytettävä termi

Versio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
Yläkäsite
Versio
- n/a
 
Notaatio
- 3205
 
Muunkieliset termit
- 
                
                    teoria e marketingutVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
albania
 - 
                
                    теория на маркетингаVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
bulgaria
 - 
                
                    theory of marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
englanti
 - 
                
                    mercadotecniaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
espanja
 - 
                
                    marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    mercadeoVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
hollanti
 - 
                
                    marketingtechniekVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    teoiric na margaíochtaVersio: 4.14
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 2021-08-03
iiri
 - 
                
                    marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
italia
 - 
                
                    elementi di marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    piano di marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    tecniche di marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    μάρκετινγκVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
kreikka
 - 
                
                    αγοραλογίαVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    εμποριολογίαVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    teorija marketingaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
kroatia
 - 
                
                    teorija obrade tržištaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    tirgzinības teorijaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
latvia
 - 
                
                    rinkodaros teorijaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
liettua
 - 
                
                    teorija tal-kummerċjalizzazzjoniVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
malta
 - 
                
                    marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
portugali
 - 
                
                    teoria marketinguVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
puola
 - 
                
                    mercatiqueVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
ranska
 - 
                
                    marchéageVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    teoria marketinguluiVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
romania
 - 
                
                    marknadsföringsteoriVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
ruotsi
 - 
                
                    MarketingtheorieMuokkauspäivä: 2022-10-18
Versio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
saksa
 - 
                
                    теорија маркетингаVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
serbia
 - 
                
                    теорија истраживања тржиштаVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    teória marketinguVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
slovakki
 - 
                
                    teorija trženjaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
sloveeni
 - 
                
                    markkinoinnin teoriaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
suomi
 - 
                
                    markedsføringsteoriVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
tanska
 - 
                
                    marketingteoriVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    marketingová koncepceVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
tšekki
 - 
                
                    marketingová teorieVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    teorie marketinguVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/ALTERNATIVELABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
 - 
                
                    marketingVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
unkari
 - 
                
                    turundusteooriaVersio: n/a
Tyyppi: http://publications.europa.eu/resource/authority/label-type/STANDARDLABEL
Luontipäivä: 1995-10-02
viro