Käsitteen tiedot
Käytettävä termi
quality management
                         
        
Yläkäsite
- hallinta (fi)
Käyttöhuomautus
- Tarkoittaa organisaation johtamisperiaattetta, jossa asiakastyytyväisyyden ja henkilöstön osallistumisen avulla pyritään jatkuvasti parantamaan tuottavuutta ja edistämään organisaation jäsenten ja yhteiskunnan hyötyä
Lähde
- Lähde: Hallinto-lehti 3/95
Muunkieliset termit
- 
                
                ruotsi 
- 
                
                suomi 
URI
                    http://www.yso.fi/onto/yso/p9907
                    
                
            {{label}}
            {{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
            {{#if prefLabel }}
            
                
            {{/if}}
            {{/each}}
        
    
                    {{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
                    {{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
                
                {{#if vocabName }}
                    {{ vocabName }}
                {{/if}}